Sep 11, 2007

ryggont

jag har ont i ryggen och jag vet inte varför och jag brukar inte ha det heller så jag tror det beror på att jag blivit en gammal dam. jag ångrar mig genast och hoppas det ska gå över. givetvis kan det ju bero på att jag haft internetmaraton i sängen och legat ner i två dygn. jag vet inte. jag gick i alla fall och tränade och hoppas det blir bra igen. tänkte lägga mig på golvet men det var för dammigt så jag ångrade mig. jag har en ny bildbyline i metro och jag är rätt fräsig - snorgrön tröja och orange läppstift. alltid något ÅHHERREGUD nu är det svensk punk på musikbyrån, måste byta kanal (BYTER) okej nu är det rapport istället. här är outfiten jag handlade häromdagen på den fantastiska second hand butiken. jag kallar den "töntig tonåring från ängelholm".

21 comments:

Anonymous said...

nya bilden i metro var fin. kram

Anonymous said...

Damn! You strolled my mind last night...
Så när jag vaknade kunde jag varken ligga på mage eller framstupa sidoläge...
Men det blev en fin beduintältskänsla :)

Damn!

mr C

Therese Svensson said...

hahaha va! gu vad fint. penis rules.

Anonymous said...

Hepp!
Inte alls fint, blev ju en timme sen till jobbet, fick inte på mig byxorna ju!
Stygga du!

mr C

Therese Svensson said...

snuskapa!

Anonymous said...

Ja sådan är jag.
Men jag uppskattar ju skönhet. Jag njuter ju med mina ögon när jag ser dina bilder :)

Anonymous said...

Förlåt.

Skall sluta nätstalka dig.

mrC

Therese Svensson said...

känner vi varann?

Anonymous said...

Tyvärr inte. Mitt liv hade nog varit mer förgyllt då :)

mr C

Therese Svensson said...

men sluta var en enigma och outa dig!

Therese Svensson said...

eller så kan vi sexchatta på kommentarsidan.

Anonymous said...

Outa och outa. Du vet ju ändå inte vem jag är, har aldrig sett mig, aldrig hört talas om mig...

Var ju inte ute efter sexchatta ju, ville bara säga som det var.
Har ju en liten crush som jag bara var tvungen att ventilera...

Therese Svensson said...

skoja man får faktiskt inte sexchatta i ett dagboksforum. älskar kärleksbrev, merci.

Therese Svensson said...

du får maila mig therese.svensson@nojesguiden.se annars blir jag nyfiken. och jag hatar nyfiken.

Anonymous said...

therese svensson, att du blir smickrad av sånt där bevisar att du innerst inne är en fruktansvärt osäker människa. hett tips: städa din lya om du ska lägga upp bilder. det ser ut som du bor i en husvagn och har problem med hygienen.

Therese Svensson said...

oh tack det var fint!

Therese Svensson said...

DORK

Therese Svensson said...

+ jag BOR ju i en husvagn. i love you.

Anonymous said...

Är man osäker för att man finner smicker intressant?

Jag tror faktiskt att du är mest osäker själv I om ditt enda avtryck i mänksligheten är att hacka på andra.

Tönt

mr C

Anonymous said...

Vissa blir smickrade över att en anonym berättar att de har haft stånd halva dagen för han tänkt på henne. Andra blir smickrade av något mer sofistikerade tilltal.Thats cool, vi fungerar alla olika. /Din Mamma

Therese Svensson said...

åh jag gillar alla.