Sep 10, 2007

david shrigley ritar halvnoga


här kommer våra dagliga nöjesguiden/metrotips finnas: nojesguiden.se/klubb
idag skrev jag bland annat om david shrigley. det var kul i fredags på hans vernissage. först träffade jag ju malmös mesta boyband på hilton - mattias kroon, tor billgren, kristofer matti och marcus mckinley. sen gick vi ju till vernissaget där vi träffade tiaz aka theo huxtable, min gamla rummis coolof, nkotb marcus och sebastian, min gamla chef fredrik gertten samt en massa fler. jag och bästa hanna hallborg pratade om tidningar och drack vin och blev jätteglada och gick fram till david shrigley och tog hans autograf och var såna bra artgroupies att han blev nervös och sa att hans fru var där. sen gick vi till tempo men jag var för full för att orka för jag trodde det skulle finnas mat på vernissaget (vilket det inte gjorde), så jag hade inte ätit som en riktig kvinna på flera timmar utan mest som en mycket liten sällskapshund vilket ledde till att jag blev för full och gick hem. om ni tittar noga på bilden ser ni att han skrivit av sitt namn ovanför sitt tryckta namn som sin autograf. åh de där artykillarna va de är väl för härliga!

4 comments:

Anonymous said...

arty rimmar på farty honey!

Therese Svensson said...

och therese rimmar på fes.

Hanna said...

Det var världens roligaste i fredags. Snart ska vi äta middag och läsa svensk damtidning!

Therese Svensson said...

åh JAG älskar SVENSK DAMTIDNING! + allers och hemmets journal. speciellt hemmets journal. veckans traktor är bäst.