Sep 12, 2007

hej konsument din lilla idiot

hej konsument kanske är det roligaste i dn förutom vetenskapssidan, här är min då:

aktuell med: internet
gillar: regn, internet, killar, historia, vetenskapsmän, kläder, party och smink
ogillar: när jag inte får som jag vill
ser: mad men, gilbert report, aeon flux, sopranos
äter: fisk, bönor, frukt, tomat, tofu, frön, feferoni, leverpastej
favorithäng i malmö: min säng annars H&M, tempo, metro, debaser
favoritfärg: grön, rosa, brun, lila, orange
senaste impulsköp: synthtavlan
bästa promenad: den stora kyrkogården
favoritdryck: vatten, öl, sojamjölk
äter lyxmiddag på: dit mattias kroon tar med mig på krogrecension eller hos andreas haugaard
favoritgata: falsterbogatan
favoritgalleri: alp
favvosajt: min personliga igoogle
här bjuder jag mamma på middag: hemma hos mig
favoritförort: möllan och hästhagen
fikar gärna på: fikar inte, men i så fall banjo eller kaffebar
bästa lunchställe: konsthallens SMAK
rockstjärna jag vill träffa: madonna
favvoskor: vans slip ons
klädkonto per månad: alldeles för lite
modeförebild: jättemånga
motionerar: gymmar måttligt på 24seven
bästa affär: H&M, nkotb, UFF humana, öppna hjärtat och ebay
det dyraste jag köpt: sony playstation
mode jag aldrig vill se igen: läppenna målat utanför läpparna och ingen färg på själva läpparna
senast gnolade: "strangers in the night"
senaste boken: jonathan safran foers nya fast den jag läst senast är min vitaminbok samt edie - american girl
favoritprodukt på apoteket: L300 använder jag alltid
fulaste färgen på kläder: den där bleka bajshudbeige som förortsbrudarna använder
bästa förfestmusiken: alan parsons project
en bra gåbortpresent: färsk ananas eller en vinylsingel
bästa present att få: parfym, chokladpraliner, blommor, middag
favoritlyxartikel: chanel no5 badolja och parfymer rent generellt
älsklingsljud: regn
senaste upptäckt i malmö: det glutenfria brödet på systrar & bröder som alltid är slut

5 comments:

Anonymous said...

MEN VISA BILDEN I METRO JAG BOR EJ I DIN FAGRA STAD UNGA MÖ.

Therese Svensson said...

men gAWD

Anonymous said...

zexy bacc

Anonymous said...

Haha! Och varför är det slut då? Jo, för att jag har varit där och käkat upp det!

Systrar & Bröders glutenfria bröd rules = jag äter där varje dag.

Keep up bästa bloggen i hemisfären!

/T Ernst

Therese Svensson said...

typiskt dig ernst! när ska jag få äta glutenfria brödet undrar jag varje dag när jag vaknar.