Sep 14, 2007

dior addict

i går testade jag burberry london och dior pure poison midnight. midnight luktade först kola-suddgummi och london mer mörkt så london ledde fastän den är en floral, sen åt jag och pappa laxsallad (som en DRÖM efter fem veckors böndiet) på lilla torg och då råkade jag tvätta bort midnight, men på väg hem gick vi förbi åhléns så jag tog på pradas nya (nja) samt dior addict och jag luktade en gång i minuten och ena gången ledde london andra gången ledde addict, det var så spännande att jag knappt kunde bärga mig. pappa tyckte jag var en dork och skrattade hela tiden när jag satt och luktade på mina händer som en jävla grävling. men addict vann. det kunde jag ju fattat med en gång att jag skulle ha en mörkblå flaska som hette addict. dessutom är bourbon vanilla, bulgarian rose och tonka bean mina favoritnoter.
Notes: Silk Tree Flower
Mandarin Leaf
Orange Blossom
Night Queen Flower
Bulgarian Rose
Bourbon Vanilla Absolute
Mysore Sandalwood
Tonka Bean

1 comment:

Therese Svensson said...

ja verkligen, parfymer är bäst. vilket ställe har bäst utbud i malmö? åhléns city?