Sep 14, 2007

psycho fast med en tjej i huvudrollen

jag har sett två avsnitt av sex and the psycho och den är helt osannolik. första gången jag såg det för någon vecka sen var det två tillfällen där de borde gjort en polisanmälan - ett av tillfällena var när carrie hade en killkompis som filmade tjejerna han låg med - utan deras vetskap, och hon bara tihi åh va crazy. och i går när jag såg var hon suicidal för att hon fjärtat inför nån kille och att de inte hade legat på tre dagar. carrie är som en karaktär från 1880 som hittat en tidsmaskin och bara HEY WHA HAPPEND och hamnat i 90talets new york och det är det serien handlar om.

10 comments:

Moa said...

HAHAHAHAHAHAHAHAgud vilken underbar analys. Men menar du på fullt allvar att du aldrig sett det tidigare?

Förresten, gå för en blodröd pageperuk, det skulle vara sjukt snyggt på dig.

kram

Moa said...

Ps. Jag har alltid stört mig på Carrie, herregud hon är över trettio, man bara sluta bete dig som en fjortis.

Anonymous said...

jamen gud vad töntigt om hon skulle vara helt pk och bara "oj vad jag inte bryr mig om jag fjärtar högt inför min kille". grejen är ju att hon ska vara lite tramsig och bry sig om sånt som man faktiskt kan bry sig om även om det är fånigt.

Therese Svensson said...

klart det är pinsamt att fjärta högt. men grejen var att hon freakade ur och ansåg relationen vara över etc etc. det var ingen logik bakom hennes agerande.

Therese Svensson said...

om man fjärtar kan man rodna och säga "ehehehe var det vaxholsbåten på väg in" eller skylla på valfritt djur, typ ens katt eller undulat. det carrie gjorde var att bli manisk, sluta ringa honom och måla om sitt kök. musfjärten är rolig. det är typ tjejens practical joke.

Anonymous said...

ja det skulle hon såklart kunna ha sagt men då skulle han bara "eh" för mr big är en rätt torr man och dessutom skulle aldrig köket ha blivit ommålat och resultatet blir således dålig tv.

Anonymous said...

Och Benny Hill då? Oj det går förbi en toplessbrud och jag blir heelt crazybanana-galen. Skitbra tv. Not.
/din mamma

Therese Svensson said...

jag älskar min mamma! jag gillar dock hbo tvmanus och anala dokumentärer också - inte bara benny. jag lovar.

Therese Svensson said...

vänta, är det min mamma som skrivit alla anonyma inläggen eller bara det sista?

Anonymous said...

nej de två första var jag.