Sep 14, 2007

nackspärr (-mongo)

jag har nackspärr. hur udda är inte det? jag önskar jag hade en sån där nackgrej som buck 65 hade när han uppträdde på debaser. men det har jag inte. jag har heller inte fått nackspärr för att jag headbangat eller utfört bj, jag tog bara på mascara och sen gjorde det ont. det är kanske bara för att jag sa att jag har blivit en gammal tant som jag fått krämpor - ryggont och nackspärr. men i alla fall; jag och pappa har lunchat på sushistället på friisgatan, sprutat oss med dior addict samt handlat en jättefin ekologisk tröjklänning + spetstights + knallblå partyklänning åt mig på H&M, och en skinnkjol på UFF där jag träffade marie, tiaz, han från tempo och hanna ahh! nästan som ett klubbmöte var det. jag såg tiaz kalsonger, det lilla stycket. sen köpte vi lotter och jag pillade på en garfield porslingfigur på öppna hjärtat men gick hem.

2 comments:

Anonymous said...

en sån där nackgrej finns på apoteket!

Therese Svensson said...

yesssssssssss nästa klubbaccessoar!