Jul 25, 2007

vita jeans

igår gjorde jag ett studiebesök på tisdagsklubben och det var helt mad. jag hade klätt mig ordentligt i kavaj, urringning, blödande chanelhalsband och läppstift men jag visste inte att alla skulle se ut som polska porrstjärnor på dekis med för mycket brun-utan-sol och se svettiga ut. jag gick till tempo först där chris och hans vänner satt och hejade på pontus alv, jesper, swim fast mats, besh one aka bärs one och richard och ella. richard blev sugen på äventyr så han hakade på oss och vi drack veteöl och jag berättade om hur man var en hockeykille. sen tog vi taxi till tisdagsklubben, beställde massor av öl och jag och richard sjöng "suspicious minds" med elvis på karaoken. det var min första gång på karaoken men jag låtsades att det var sing star så det funkade. när folk hör mig sjunga blir de alltid förvånade för att jag är så dålig. jag är faktiskt megakass. sen dansade jag och richard till dj ibiza och sen stack vi, tog vi varsin pommestallrik och knallade hemåt. jag pratade förresten med en tjej som var 180 och hade silikonbröst och silikonläppar. eller okej, hon sa ingenting utan tittade mest dumt på mig.

No comments: