Jul 26, 2007

exorsisten

igår gick jag förbi plockepinn för att ge hanna hennes röda balklänning som jag haft för provning och eventuellt köp, jag pratade en snabbis med henne och maggan innan jag gick till mitt gym och joggade en timme medan jag tittade på "so you think you can dance". när jag kom hem hade jag fortfarande inget att äta så jag åt någon bit sill och tre tuggor gurka. sen gick jag och la mig men fick springa till toa och kräkas upp allting. till middag åt jag skitäckliga sojabönor (hatar bönor) och till frukost likaså. baljväxter borde heta bajväxter.

3 comments:

Anonymous said...

Hur blev det med smyggisen ikvæll? vart blir den?

Anonymous said...

oj, vilken stavning!

Therese Svensson said...

jag tror inte det blir någon cmykläsning denna månad. jag har i alla fall inte blivit bjuden på någon. alla är på semester så det blir nog först i augusti, HÅLL UT!