Jul 25, 2007

"goodbye sweet pussy" - andreas haugaard

jag hade inte fått lön vilket var synd så jag får gå till gymmet idag med och sno mer toapapper. fast det är bra för då måste jag ju träna samtidigt. jag har fått igång träningsrutinen nu igen vilket är skönt. gooodbye sweet lard-ass. jag har försökt få tag på kristofer utan resultat för jag har bil imorgon så jag skulle hämta mina saker i hans källare men han verkar ha försvunnit från jordens yta. det var synd. min pappa kommer och hälsar på imorgon. jag pratade med honom just, han skulle ner till beyond retro och köpa en hawaiiskjorta att ha på the proms tikifest på fredag. andra saker vi ska göra:
*luncha på smak
*åka till återvinningsstationen
*sätta upp en taklampa
*äta på plockepinn och råå
jag kokar kikärtor och sojabönor nu så jag ska göra en massa hamburgare och frysa in. jag åt spenat och grönkålssoppa med räkor igår till lunch och råris med squash och sojabacon till middag. jag älskar nördmat. utan nördmat och träning skulle jag nog dött partydöden.

No comments: