Jul 25, 2007

slampa

på darling sa vi "hej din lilla slinka" till varandra på morgonen. men jag var en rätt dålig slinka tills för några år sedan då jag tog några månader och praoade som slampa. det gick väl bra, men jag hade det inte riktigt i mig. jag älskar killar, fest, hångel och flirt men jag är rätt kass på att ligga med folk. jag ligger bara med de jag blir ihop med, och knappt ens det. en jag dejtade fick sova på soffan i vardagsrummet när jag bodde i stockholm. jag tror han trodde att jag var knäpp. och en annan åkte jag ända till san fransisco för att hälsa på men det blev inget samlag där heller.

3 comments:

Björnsson said...

Men slinka och slampa är inte alls samma sak tycker jag. Inte i min värld i alla fall.

Jag tycker att slinkor är ganska neutrala, slynor är bra och slampor är... ja... typ horor. Så du kanske är en slyna?

Therese Svensson said...

hmm intressant, berätta mer om din definition? jag är nog en hångelslyna i så fall.

Björnsson said...

Ok... om vi tar en tjej som är slynig så känns det som hon är bra och ganska fräsch och så... medans slampig känns mer kazakstanskt tjackluder som tar Jenka i betalning. Att sedan vara slinkig känns ganska likgiltigt på något sätt. Typ så kanske.

Alla tre är självklart väldigt promiskuösa.