Jul 23, 2007

agent provocateur

åh vilken lycka! efter träningen gick jag till posten och hämtade ut ett presskit som visade sig innehålla agent provocateurs nya parfym maitresse i en söt guldflakong som man kan ha i handväskan. agent provocateur är så sjukt black sabbath. jag är en mycket lycklig ung kvinna. det kanske även är dags att börja inhandla deras underkläder? jag är 28 men har bara bomullsunderkläder. min syster däremot är mer försigkommen och lägger ner energi på sin underklädesgarderob. själv tänker jag att det ju är UNDER kläderna och därmed bortkastad estetik. och ser någon annan ens underkläder har man ju ändå halva inne. men jag får kanske omvärdera min inställning. jag har ju ändå lärt mig andra ladyskills som att gå i högklackat och lägga eyeliner. då kanske sofistikerade underkläder är nästa steg?

No comments: