Jul 28, 2007

the prawn

the prawn var jätterolig igår, tack för alla som kom! fast det var värsta sausagefesten. förut var det mest tjejer men det verkar som att alla tjejer åkt på semester eller något för förra helgen var det också bara killar ute på klubbarna. de kanske känner någon som gifter sig nu i juli och så måste de gå på bröllop istället för att stanna kvar i malmö och festa. stackarna. men det var skitkul, i stort sett alla jag känner i malmö var där; harald stjerna, sofie, maggan, hanna, göteborgs-anders och hans tjej, nils nördsmisk, mattias kroon, martin, marcus kckinley, jessika, permag, pontus alv och det gänget, snickaren och hans vänner, richard och så massa fler. dessutom var han matematikern där absurt nog som jag hade nämnt i förbifarten i min matematik-krönika i metro igår. han var och hälsade på från uppsala där han jobbade med att räkna långt eller något. kristofer åström var också där och han hade jag inte träffat på jättejättelänge, ända sen darlingtiden faktiskt, så det var kul att hänga med honom. sen spelade jag "im too sexy" och dansade så peruken nästan åkte av. idag har jag och pappa brunchat på g(r)eekway, satt ihop en lampa (jag tittade mest på), hyrt "prestige" och ätit nötter, chilichoklad och druckit mangojuice med kalciumsmak. nu har det slutat regna sjöng jag just för pappa så vi ska promenera ner till hamnen och äta något och så ska jag hämta min peruk som jag glömde på debaser.

1 comment:

Anonymous said...

Göteborgs-Anders heter möjligtvis inte Toyberg i efternamn?