Jul 23, 2007

sommarhat

måndagar på P1. det är så dumt. jag längtar hela helgen efter att gå upp tidigt, ta en kopp kaffe, jobba och lyssna på P1. och så är det inte så bra alls. usch nu lyssnar jag på en sommarpratare som är jättehemsk. det är en tjej som var singel i 8 år och sen flyttade in hos en kille efter en månad för hon stalkade honom, och nu jobbar hon som vägledare i personlig utveckling - LIVSCOACH. herreminje. nu har hon satt på nån jävla låt som heter "this is it" som hon förmodligen tagit från "romantiska komediers greatest hits vol 2". såhär beskriver hon sig på P1s hemsida: Mia Törnblom, Föreläsare och författare
– I mitt program ska jag dela med mig av de erfarenheter jag fått genom möten med modiga människor från vitt skilda världar. Jag kommer spela blandad musik som jag tycker om.

"blandad musik som jag tycker om" arrrgh

No comments: