Jul 24, 2007

dj ipod

igår spelade dj ipod blandade generations x hits på debasers uteservering medan jag umgicks med SOM-sofia och kb-kristian på en after work kulturprefixdate. swim fast micke och jesper hängde också med oss och åt en stor tallrik nachos med ost och pratade med en som pratade om golf tror jag för han hade en tröja som låg runt axlarna. jag, kristian och sofia pratade om att sofia hade renoverat sitt badrum, att kristian letade efter en sommarstuga, om festivaler och att jobba med sin hobby. sen gick vi till en av de där hyddorna där apples&pears karin och laban satt med några vänner. jag fick plats i hyddan och sa att det var som en DRÖM SOM GICK I UPPFYLLELSE och DET ENDA JAG DRÖMT OM SEDAN JAG VAR BARN. sen pratade vi om hur man kunde göra hyddan ännu bättre: tex lägga massa halvnakna män i den och ha en ölslang i taket.

No comments: