Jul 23, 2007

R.I.P cosmic

jag är så trött på rymddisko nu. jag, tommie och maina diskuterade att var vi än var spelade en handfull manliga djs i malmö exakt samma musik. man hör samma låtar om och om igen och alla är från bumrocks eller lovefingers. det är väl meningen att de ska vara halvobskyr rockdisco, och jag tycker verkligen det är bra - men när man hör dem ute så ofta att man kan sjunga med i texten blir det lite tråkigt.

jag hoppas en av dem börjar med något nytt. revk pratade om opera. hoppas han fullföljer det. jag ska köra operalooken som höstklubbstil; cape, mask och handskar. och så vill jag ha en hockeyrockklubb på debaser där det bara ska spelas iron butterfly, can, silver apples, led zeppelin, queen, cream och opus. crosscheck eller matchstraff ska den heta. stay tuned!

No comments: