Apr 10, 2007

thats it

nej nu får det faktiskt vara nog. jag har gått upp fem kilo på ett halvår och nu väger jag lika mycket som fettot k. där får faktiskt gränsen gå. jag ritade upp ett löparprogram och kostprogram imorse så jag får gå tillbaka till lite bättre vanor. inga mer getost&foie gras frossor på vardagarna, ingen konjak till desserten, jordnötsstinn pad thai till lunch eller oljedränkta oliver och guaca till helgfrukost. jag kör paleolitisk asiatiskt mat-tema och mitt träningsprogram nu istället. gud, lika fet som k! jag DÖR.

haha HA jag ska göra en bridget jones dagbok. jag bara "kära dagbok, idag åt jag fem vitkålsblad, en hamburgare och tre korvar, varför är jag så feeeeeet buhuhuhuhuhuhuh nu ska jag ligga med en ful britt med underbett (bild), hej då"


UPDATE: jag är alltså lite självironisk också. k är smal och jag är snygg men jag tänker inte byta storlek så jag måste köpa nya klänningar från ebay.

No comments: