Apr 10, 2007

japaner i släkten

jag vaknade av sopranoperett på P2 ur en mardröm om att jag var gravid och på väg mot förlossningen. på väg mot sjukhuset (jag bytte sjukhus två gånger) hade jag dock tid att handla second hand, jag köpte två kassar jerseytröjor och ett vitt svettband till pannan. det var ångest. jag är definitivt inte gravid utan jag tror mest drömmen berodde på att jag var VÄLDIGT kissnödig när jag vaknade.

jag är mycket svullen i ansiktet idag. getosten jag åt igår var av den fattiga konsumsorten så de hade visst blandat ut den med komjölk eftersom jag vaknade med laktosallergifejjan. det ser ut som att jag är eskimå. helt rund och pyttesmå ögon. innan jag fattade att jag var ellergen och åt mjölkprodukter var jag alltid svullen i ansiktet om mornarna. på konfirmationslägret (!) frågade en annan tjej ifall jag hade japaner i släkten.

No comments: