Apr 10, 2007

debaser malmö

det här är som godis för alla över 18 (eller med falskleg), kolla klubbarna på malmö debasers bokningar:

FRITZ'S CORNER - 11/5 DIE! DIE! DIE! (NZ) + THE SCARE (UK)
GET LUCKY - 12/5 EUROVISIONSSCHLAGERFESTIVAL I SVARTVITT MM
WEEKDAY FRIDAY - 18/5 ERASE ERRATA (US)
SUPERSOUL - 19/5 BOCA 45 (UK)
THE PROM - 25/5 MISS LI + MIMI DE MONTMARTRE (FR)
DRAMA! - 26/5 SURKIN (FR) + PARA ONE (FR)
MALMÖ DANSSERVICE - 31/5 THE EMBASSY
SWIM FAST CLUB - 1/6 COCO ELECTRIK (UK)

det kommer bli en fin vår.

6 comments:

M said...

KITSUNÈ feat I LOVE! 16 baby boo

Anonymous said...

Deluxe kör den 25/5 oxså :-( kommer du skriva skit om oss då ellor...kan du vara opartisk fast du har klubb baby

Therese Svensson said...

NEJ, klart jag skriver! det sämsta är att jag aldrig kan skriva om the prom eftersom det blir intressekonflikt. vet inte hur det funkar med dygnet runt heller i och med att moa är där. det får bli en undergroundklubb utan pr.

Anonymous said...

Naaa...skojade ju bara lite med dig...hade jag varit du så skulle jag skriva skitmycket bra om the prom och så säga lite i förbifarten..det finns visst några andra klubbar i helgen oxså..

Anonymous said...

vaddå jonas g skriver ju om sin klubb hela tiden för fan. klart ni ska promota er egen klubb! bara ni är tydliga med att det är ER klubb och inte ba "den här klubben har jag hört ska vara bra..." så är det väl knappast några problem.

dansmusen: hur många gånger ska deluxe lägga ner och starta igen egentligen? eller är det en evighetsklubb?

Therese Svensson said...

hmm ja jo men jag får inte skriva om den i nöjesguiden. så jag får väl skriva om den i bloggen och i så fall göra en så kallad ego-intervju där man intervjuvar sig själv om sin egen grej. då blir det ju extremt tydligt. eller så köper jag en reklamplats i sydsvenskan haha.