Apr 9, 2007

omöjligt uppdrag

jag ska ta en ny pressbild i veckan. jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig. jag vill inte ha något för tokigt eftersom då blir det konstigt när man tröttnar och klipper sig och byter kläder efter några månader. ska jag klä ut mig till någon eller ta min favorittshirt. jag brukar oftast bara dyka upp i det jag haft dagen innan så jag inte ska lägga krokben för mig själv och vara obeslutsam. jag ska maila en stylist igen.

jag vill dock gärna ha med mina hjärtglasögon på något hörn.

5 comments:

Moa said...

Jag vet inte heller vad jag ska ha ju! Jag känner inte så mkt för samma klänning som förra gången, vill ha något mer sexy tror jag. Som den svarta klänningen på UFF med puffärmar fast i rätt storlek...

Therese Svensson said...

jag med! fast jag har tänkt att eftersom det är en bild kan man stå på sätt så det inte syns att det är fel storlek. jag vill ha en paljetttröja och pretty woman hooker tights med wall street skor till. till exempel.

Therese Svensson said...

tror du inte du kan ha den svarta om du bara poserar lite? POSE IT WORK IT YOU OWN IT

Moa said...

Haha jo kanske. Men ovissheten är förödande.

Therese Svensson said...

tror kanske jag ska ha pretty woman tightsen, linne, wall street skorna och paljettbombarjackan. som att man är fin men ful.