Apr 11, 2007

babs och zita

- förutom helikopterpilot tänkte jag även bli biomaskinist när jag var mellan 19-23. jag jobbade på dagarna men praouade en kväll på zita biografen på vadhetere - sturegatan? det var det bästa stället på östermalm; babs och zita. en fin liten krog med tillhörande biograf. lite som om tempo och spegeln skulle gå ihop. otroligt fint. de hade dessutom de snyggaste toaletterna i stan och kulörta lyktor på uteserveringen. åhhh babs och zita. jag undrar om de finns kvar.

6 comments:

Jimmy said...
This comment has been removed by the author.
Jimmy said...

vad bizzart, gick härom dagen och berättade för min flickvän om babs och deras fantastiska toaletter. saknar oxå gammla Babs.

Moa said...

hey luve! köpte kenzotightsen! Jag är jätteglad för dem, de passar till min korta jeanskjol och så är de sköna. Det ska bli kul att gå ut på fredag! kram,moa

Therese Svensson said...

åh men finns inte babs kvar, eller har det blivit fränt renoverat och ordinärt?

Therese Svensson said...

KENZOTIGHTSEN ÄR BÄST.

Jimmy said...

Hupp! Babs verkar vara alive and kickin http://www.babsbar.se/ och orört dessutom