Apr 10, 2007

baby went away

"Jag har hoppat av min klubb också. The Prom. Mitt hjärta var aldrig där från början och nu började det kännas taskigt mot de andra tjejerna att jag, pessimisten och fransktweepop-hataren ska förpesta klubben med mina tankar om fierceness (som jag ändå aldrig fick framföra). För sanningen är att jag inte gillar annat än minimal techno och danskt svett på klubbar. The Prom är en fin idé och jag hoppas det går bra för dem men det är inte min påse chips. Jag har ingen pojkvän som kan vara gäst-dj för en kram heller."

oui oui, jag kan säga att vi 1.) har tappat medlemmar vilket är tråkigt 2.) inte diskuterat att boka någon dj som någon av oss ligger med samt 3.) "inte fick framföra idéer om fierceness" - jag fattar inte.

mer tänker jag inte kommentera om klubben eftersom jag är 28 år och gillar kanadensisk hockeysvett.

1 comment:

Anonymous said...

OMG, CAT FIGHT, MEOW!!!!!111