Apr 11, 2007

Nu ropar jag inte...


...Hej innan jag kommit över bron. Men jag visste inte att "sepia" på min kamera betydde film noir? Var är min korta man med stort huvud och skyddat hjärta? (läs: bogart)


om ni tittar noga på bilden så ser ni en trave pocketböcker till vänster. det är mitt BÄSTA ebayfynd - 33 amerikanska MADböcker från 70-80tal för 12 dollar. sen har jag fyndat tre paljettklänningar av grandios design varav en var kuriost designad i diverse RGB färgblock, den andre var svart med vita snirkliga ränder och den tredje såg lite ut som den där från pucci för något år sedan när williamson tog över och han gjorde en med lila stenar vid halsen. jag älskar ebay. och jag tror jag har samma smak i klänningar som transvestiter och fruar som vunnit i skilsmässan och firar med plastikoperationer, ungaroklänningar och en kryssning i vildmarken AKA havet.

1 comment:

Anonymous said...

Where I was yesterday? – to long ago for me to remember.
What I'm doing tonigh – to far ahead for me to plan...