Sep 5, 2007

kort kort hår

okejokej så jag sa jag skulle spara till långt (also know as "till käken"), men det var trist och växte ut skevt så jag klippte det igen, så nu har jag återigen kort-kort. jag tror inte jag vill ha långt hår mer. jag vet faktiskt inte varför någon - förutom 60/70talets led zeppelin - skulle vilja ha långt hår? det är död materia som är torr och fadd. dessutom säger ofta tjejer "åh jag önskar jag kunde ha kort hår, jag har alltid velat klippa av det". men kolla: det växer ut. i london finns en frisörshop som heter "IT´LL GROW BACK". det är simpel materia - det är inte tarmar eller fingrar. det växer garanterat ut.
bilden kommer för övrigt från www.collective.se för tror ni jag skulle:
  1. orka ladda ner photoshop
  2. skriva med det typsnittet

2 comments:

Anonymous said...

DO IT

Therese Svensson said...

jag håller med. sluta bitcha och hämta saxen.