Sep 4, 2007

Barn apa



här är min kompis lukas och jag då när vi åker bil. lukas och jag har liknande feromoner och skulle kanske kunna vara syskon ifall lukas hade varit lite snyggare eller jag lite fulare. jag drömde att lukas skulle ha barn och berättade det för richard idag när vi tog en kaffe på st knuts torg, och vi skrattade och sa shit, lukas skulle bara glömma barnet på tåget någonstans eller när han köpte en tidning. sen pratade vi om vem av våra vänner som, förutom lukas, skulle vara den mest osannolika föräldern.

2 comments:

Anonymous said...

men sådär får man väl inte säga! lukas kanske vill ha en unge och blir ledsen nu. ge han ett koppel han kan surra fast barnet med när det kommer istället.

Therese Svensson said...

men vi är ju kompisar. och jag är inte kompis med folk som saknar humor.