Sep 5, 2007

www is my boyfriend / spoiler

eftersom jag är ihop med internet samt populärkultur, med en stor grov dos information som älskare, vet jag således vem som vinner top model och project runway. men jag gillar att veta. jag tycker inte om spänningsalstrande böcker, tvserier eller filmer för jag tycker inte om att inte veta. dessutom gör de allt så fult när de redigerar program och film så det ska bli spännande. jag får fan magsår. jag gillar total ovisshet ELLER total visshet. om ni vill ha en spoiler på vem som vinner top model och project runway så läs INTE kommentaren för där skriver jag det ok! OK!

i love you. I KNOW.

det är "I KNOW" delen som är bra.

2 comments:

Anonymous said...

TELL ME TELL ME

Therese Svensson said...

ok i project bärs är det han jeffrey. och i top model är det jaslene. renee och ryskan blir tvåa/trea. WOHO! slå vad med alla dina vänner som inte har internet!