Sep 3, 2007

the prom, en update

kära dagbok. balen i fredags var en hit. det kom jättemycket folk så vi fick stänga insläppet rätt tidigt. hårstylisterna var mäkta populära. de fick inte styla mitt hår dock eftersom jag klipper det själv med en trög sax och skulle skämmas över min nonchalans inför deras yrkesskicklighet. jag hade inte leopardklänningen dock (den var för kort), utan en brun spetsklänning med puffärm + ett gult undulatörhänge = gycklarbal. moa sa att mina bröst hade blivit större och bar en dimrosa virgin suicides-balklänning. lo-fi-fnk var sjukt bra och väldigt blyga och rara och vi visade beverly hills 90210 på väggen. det bästa var att jag blev uppbjuden på tryckare, JA DET ÄR SANT, så jag var nöjd, men det var rätt många som hade läst på theswedishprom.blogspot.com att man i värsta fall fick hångla med tessan ifall man inte hittade någon annan, så det var många som frågade och jag sa "meh i VÄRSTA fall". sen blev klockan tre och alla killar var gay och ville inte slåss för min gunst så jag gick hem själv med garfield (debasers kvinnliga vakt cyklade förbi mig och bara "här går du ensam med ett gosedjur i handen och två skivväskor och ser ut som tolv år", jag bara "alla killar är cp"), och så kom jag hem och tittade på tv-poker.

2 comments:

Anonymous said...

GUD jag älskar dig, du är världens härligaste människa.
/nad

Therese Svensson said...

men i love YOU.