Sep 7, 2007

im just hanging around

nu lyssnar jag på stranglers och har just satt på extra mascara och ska ner till hiltons after work och poweräta med marcus mckinley och jessica, mattias kroon och tor billgren samt kristofer matti du dricker kaffe latte. jag har just superfyndat en kastrull på öppna hjärtat för 17 kronor. samt (i en annan second hand butik) en ljusblå kuvertväska + blommig tygpåse + ljus jeansjacka + aprikosfärgade MC hammerbyxor + en tavla på en synth i solnedgång + en illustrerad 70-tals tavla på en snuskig tjej som nästan visar rattarna = allt för 140 kronor! vilken dröm för fattiglappar! sistnämnda megakap för 140 kr hittade jag på min bästa second hand butik ever som jag kanske avslöjar mot en muta.

5 comments:

Anonymous said...

i gots to know vilken affär!!!!

Anonymous said...

JA TELL US

Anonymous said...

låter ju som du berättar att det är öppna hjärtat?!

Therese Svensson said...

nä öppna hjärtat är fantastiskt. men det är inte det jag menar.

Unknown said...

Bergis St:knutsboden!