Sep 4, 2007

barnmat


saker jag gillade att äta när jag var liten:
  • skivad leverpastej (bredbar är gay) med bortpillad tryffel
  • kall korv
  • fiskbullar
  • fil och flingor
  • aprikosyoghurt
  • polarbröd med ost och kaviar
  • o´boy
  • tortellini med grönmögelostsås och ärtor
  • banan
  • rutiga smörgåskex
de två sistnämnda har jag förresten hållt på att kvävas av flera gånger. tugga var tråkigt så jag satte allt i halsen. på pastejkökets hemsida kan man gå med i deras vip-klubb för leverpastej.

2 comments:

Björnsson said...

En gång när jag jobbade i affär bjöd Pastejköket oss på Big Bowl med gratis middag och sprit för att vi gjort den snyggaste Pastejköketmontern i hela Sverige. Det var kul tills Pastejköketrepresentanten inte kunde stå upp och hällde en cider på mitt skrev. Sen dess hatar jag Pastejköket.

Therese Svensson said...

!!hahaha!! det var årets solskenshistoria.