Sep 3, 2007

åh boys

ironiskt nog var det hampus som fick mig att fundera över min och kristofers relation. eller okej, jag skulle funderat på den i vilket fall som helst, men ändå. vi har umgåtts rätt mycket på sista tiden, jag och kristofer, och vi funderar på hur vår relation är eller skulle kunna se ut. jag vet i alla fall att jag är trött på impulsiva korta relationer och nästa gång vill jag ha något ordentligt med någon omhändertagande, driftig, trygg och stimulerande. jag är trött på att driva och bestämma, jag vill ha någon som gör det istället för mig. jag är trött men kräsen och med i lovefilm.se så jag vill inte göra något förhastat den här gången.

3 comments:

Anonymous said...

ironiskt nog så tycker Hampus om dig mycket fortfarande din pottsork/ Hampus

Anonymous said...

hmm, du oxå kommit till insikt om vad ett kvinns behöver alltså. Precis som jag. Det sorgliga är bara att i Sverige proddas inga omhändertagande o driftiga män serru. De vill bara ha en morsa ju. Det som återstår är alltså alternativen emigrera eller lebba till sig lite mer. aargh..

Therese Svensson said...

ja gud mammorna till vår generations män är fan idioter. de har mesat till sina söner så de inte ens kan tvätta sina egna jävla kläder, och så när de letar flickvän vill de typ ha en mamma. som tur är har jag noll mammavarning så jag slipper dra såna till mig.