Jun 21, 2007

tårtflicka

jag hade en kortvarig pojkvän som fyllde år och då sa jag "kom hem till mig exakt klockan 18, men du får öppna dörren själv!", och så gjorde han det och när han kom in i vardagsrummet hoppade jag ut ur en tårta (av kartong som jag hade målat och byggt "tårtlager" av) med tomtebloss iklädd en röd 60-tals baddräkt, svarta tights och långt bardotfriserat bunny-hår. så hade jag gjort våffeltårta med hallonsylt och grädde. han var dock inte speciellt exalterad. han blev mest generad. hes a dope. hes no pope.

3 comments:

Anonymous said...

vilken torrboll, åt han av tårtan åtminstone? våffeltårta låter intressant, måste jag göra nån gång.

Therese Svensson said...

ja han åt våfflan med god aptit. där hade jag sått och vispat grädde och gjort äkta våfflor fastän jag är allergisk mot alla ingredienser. BOYS!

Anonymous said...

jag menar marry me!