Jun 21, 2007

sminkinfo!

PÅ BEGÄRAN! SJUKT VIKTIGT! sminkinfo till våra discogympapressbilder! jag hade en fantastisk kvartettögonskugga från isadora med namnet "55 pool cocktail" (mitt porrfilmsnamn) som har färgerna turkos, ljusblå, snorgul och lila (aka allt man behöver). sen silvermetallic eyeliner från lóreal, lóreal transclucide foundation och världens bästa rosa läppstift från M.A.C i färgen "impassioned". och så lila nagellack från mavala i färgen "bubbly". jag ska fråga moa vad hon hade, jag tror hon har foundation från face och skugga från pop beauty.

2 comments:

Moa said...

Ja, det stämmer! Vad skicklig du är - jag hade ögonskugga från Pop, foundation från Face samt läppglans och rouge från Pop. Macaran var en vattenfast grej så att jag inte skulle svettas bort den i solen.

Therese Svensson said...

wooo! jag tänkte det eftersom den var så färgglad och pigmentrik, pop, mac och makeup store är såna flinka rävar när det kommer till smink.