Jun 21, 2007

snobbar som jobbar aka supa fucka minneslucka

hej imorgon är det midsommar. jag vill gå till debaser och äta sill och supa, fucka få minneslucka men det verkar ju ännu roligare att äta rökta räkor med skånes svar på the persuaders i limhamn! det blir alltså middag i villaområdet under glastak och jag ska ha en magentafärgad tshirt-klänning och äkta trosor. i love tshirt. speciellt när de är så stora att man kan ha dem som overall/klänning/pyjamas. när jag var liten hade jag pappas tshirt med en banan på som mamma hade sytt ihop i grenen så det liksom blev en liten shortsdräkt. väldigt praktiskt. nu lyssnar jag på ett grymt band vi ska försöka boka till the prom som låter som gamla moloko.

the persuaders/snobbar som jobbar har tidernas bästa intro-melodi. tvåa kommer hawaii 5-0 eller vad den heter. surfsnuten ni vet.

No comments: