Jun 19, 2007

clark and michael

jag jobbade längre än väntat igår, såklart. jag gillar att göra olika saker under en dag; skriva, photoshoppa, teknikpilla, intervjuva och ha möte. och jag fick göra ALLT igår. men trött var jag. sen åt jag världens godaste gazpacho till middag och tittade på sjukt roliga "clark and michael" med min stora idol michel cera som spelarvärldens mesigaste son vid namn george michael i "arrested development" aka tidernas roligaste tvserie. introt i "clark and michael" är det bästa jag sett sedan "dynasty". serien handlar om två arbetslösa los angeleskillar som ska pitcha ett manus och har hyrt ett tv-team att följa dem under processen. jag älskar dorkiga duos.

fler dork duos jag älskar:
*wayne & garth
*ernie & bert
*maria & emilia
*beavis & butthead
*patsy & edina
*jag och holy moly moa!

clark and michael!

2 comments:

Moa said...

Holy Moly Moa, hihi.Fan vilka grymma bilder vi tog idag, folk kommer svimma av chock när de ser dem. :-)

Therese Svensson said...

ja det var de bästa. det var skitroligt!