Jun 21, 2007

kondom / sexy back

jag sexar med kondom för tillfället. min p-ring gick ut och de vägrade svara i telefonen när jag ringde för att säga "hallå ba kan ni förnya mitt receptellä?". men de svarade aldrig. då fick det bli kondom. det är mycket exotiskt. jag tycker de borde utvecklat kondomen efter alla dessa år. den är fortfarande för trång, för trist, för osexig och för oglidig. med tanke på att man trädde på en tarm och körde på för flera hundra år sedan så borde vi ju idag, 2007, kunna göra något tillfredställande. kondomanvändningen har ju dessutom nått rekordlåg användarstatistik i år eftersom DEN ÄR SÅ TRIST. vi kan odla människoöron på möss och klona får, jag lovar att vi kan göra en tillfredställande kondom om vi vill. DET ÄR DESSUTOM OEKOLOGISKT ATT LIGGA SÅ DET RESULTERAR I EN AVKOMMA. tänk på miljön 3000.


UPDATE: haha, jag satt och googlade "sexy back" och fann denna bild precis när låten började spelas på "du är vad du äter". jag skrattade högt. ingen hörde.