Jun 21, 2007

jag spyr snart

det var just "top chef" på tv3 och nu kör de tvärtom-leken och visar brittiska "du är vad du äter" och visar BOKSTAVLIGEN talat vad transfett är och jag tror jag svimmar eller får bulimi. eller nej det får jag ju inte, jag vet transfettdealen, och jag är ju allergisk mot det mest ohälsosamma redan, men jag brukar ändå äta candy när jag ser "du är vad du äter" eftersom ingen på JORDEN kan äta så fucked up som de i programmet och då MÅSTE man festa. fast nu pallar jag inte ens äta popcorn till programmet. kolla. vi har RÅRIS till sushin i sverige. RÅRIS.

RÅååååååååååååris.

tack gode gud.

jag brukar också äta candy (läs popcorn) när jag tittar på "top model" eftersom de hämmar sig själv och hamnar på ett bisarrt sätt i samma kategori som "du är vad du äter". i vilket fall som helst - i like popcorn och öl och uppmanar alla till njutbara kostvanor oavsett om det gäller våfflor, gubbröra eller foie gras. åhhhh foie gras VAD GÖR DU MED MIG?!! jag älskar dig så mycket.

och gubbröran. i love you. jag gör ett blandband åt dig okej cpbarnmacka.

No comments: