Jun 19, 2007

bananas eyeliner


åh imorgon ska vi ta ny pressbild till the prom, vi har 80s aerobicstema så vi ska ha trikåer och glansig spandex. jag funderar på guldgympabyxor, flätat pannband, ett grått linne, ett "muscle beach" linne och satinjacka. och så ho-heels eftersom idén med lyxhemmafruar som gympar i högklackat på lyxyachten samtidigt som de tar kola är för rolig för att vara sann. jag ska nog ha bananas eyeliner som pricken över i. ungefär såhär som marley shelton och lily donaldson/ungarovisning har på bilderna. bitchin!

4 comments:

Anonymous said...

Go satin baby!
Har du fått mailen ang logon?!
By the way, säg bara till om ni behöver den i annan upplösning eller format.
Love,Hanna

Therese Svensson said...

hej förlåt! jag har organiserat om alla mina mailadresser så jag har säkert missat en del, ska prata med anna idag. xoxo!

Therese Svensson said...

hej förlåt! jag har organiserat om alla mina mailadresser så jag har säkert missat en del, ska prata med anna idag. xoxo!

Anonymous said...

Coola bananas!