Jun 17, 2007

CALLE TIDBECK VAR ÄR DITT SPÄCK?

calle tidbeck är en sjukt rolig sjukt gammal vän till mig från stockholm. han gick även under namnet starwars-hans (om jag inte minns fel) i min gamla darling-nätdagbok. jag tror han har pluggat vetenskaplig kaosteori i danmark och sist jag såg honom hade han långt hår. när star wars 1 hade premiär klädde jag ut mig till drottning amidala och calle till prinsessan leia så var vi med på stv4 stockholm och gick på star wars nördfest och biopremiären och drack persikovodka från sicilien och blev fotade av japanska turister på stan. det var kul. sen klippte han av mig håret en gång också på sprays toalett för han hade sett hur de klippte på hårgänget så jag trodde på honom, och det blev faktiskt bra. sen har vi spelat star wars tp otaliga gånger i humlegårdsparken och lyssnat på musik, druckit öl, fjantat runt och badat på långholmens brygga. det var kul.

2 comments:

Calle Tidbeck said...

saknar du det eller?

Therese Svensson said...

nä det var ju tusen år sedan, men jag saknar att klä ut mig till saker som att det var det mest naturliga i världen. och fan, it-lönen var också rätt okej när man var 20.