Jun 20, 2007

action

åh vad jag är trött - igen. vilken överraskning. jag har köpt berocca power kosttillskott men jag glömmer alltid att ta det. idag har jag och moa blivit fotade av darling max alm-norell i folkets park. det var SJUKT roligt. och max sa att vi skulle se tuffa ut och skrek "50 CENT!" så jag började skratta istället. det kom carnies också och skulle röka och se sunkiga och tuffa ut. det var kul. jag var lite bakis också eftersom jag drack öl och rosévin igår på debaser med revk, rajter och dj revisorn. det var roligt. men jag blir ju bakis nu efter tre öl vadärdealenmeddetegentligen! jag var ute på cityäventyr igår också, jag köpte grafittitights (se bilden nedan) och lämnade djpengar på solde och pratade med oscar villata, som var jättebrun efter en italosemester, och sen hängde jag lite på monki (som vanligt) och åt en långsam lunch på G(r)EEK WAY vid kanalen. de har en jättegod blandtallrik som man själv får bestämma (älskar att själv få bestämma) och så har de jättegod grekisk öl som heter MYTHOS. jag är besatt av grekisk mat. det är nästan det enda jag vill äta. grekiskt och japanskt och surströmming och fransk nördmat är det bästa. så jag satt i skuggan på geek ways uteservering, gjorde research, skrev noga och åt fetaostsallad, bönor, den där rosa röran och annat gott. sen gick jag till café next door på spångatan 21 och intervjuvade de söta ägarna. de bjöd mig på jättegoda marockanska mannagrynspannkakor med honung och valnötter (som jag inte vågade äta för jag var osäker på glutenfaktorn, så jag gav dem till k istället) och mint-thé. jättesnällt. efter debaser gick jag hem och såg lite på tv med santo&nexxor och pratade med larry i telefon för han är den ende som är vaken då. och så är han ju rolig också förstås.

No comments: