Mar 26, 2007

where´s the party?

i mina byxor tydligen. nej nu. okej i fredags hade jag ju ett späckat schema av FUN, men det blev tyvärr inget av eftersom jag var så trött. trots att jag drack fem koppar espresso kom jag inte längre än till toa. typiskt. på rasoir hade tydligen k spelat skivor för johannes brost som tyckte att han var dålig (haha) och önskade frank sinatra hela tiden (hahaha). sen kom k hem till mig och luktade pommes och sprit men han var varm och sa söta saker. jag älskar söta fyllor.

i lördags var jag som bekant på galej hos världens bästa andreas haugaard. jag och k tittade på tv, lyssnade på skivor och åt hamburgare till middag. sen kom i love emilia & maria hit med bubbel och snygga outfits så vi lyssnade på mer musik (perfekt att dejta en dj, man får alltid bra musik var man än är) och drack bedarö bitter och törley som om det inte fanns någon morgondag. sen sminkade jag mig och vi tog en taxi till andreas nya fina lägenhet/borg. andreas var flärdfullt klädd, måttligt galen och bjöd på skumpa var man än gick. helt som sig bör med andra ord. vi hängde i köket ett tag och drack rödvin och satt på en stege och sen satt vi i ett annat rum och låtsades att vi hade mustascher för k hade ritat mustascher med tusch på insidan av våra fingrar. sen ville vi ha disco och dansade i korridoren och jag drack sofia coppolas champagne som var ROSA ROSA ROSA och sen var vi fulla och ville ha mer disco. kanske SNAXX tänkte vi för de spelar ju pophouse som är dansant och trevlig. fast vi kom aldrig så långt för jag och emilia blev så fulla att vi fick gå hem. först lämnade vi av emilia hos sig på davidshll och sedan gick jag och k hem och jag fick popcorn som nattamat. när jag vaknade på söndagen hade jag finnar. festfinnar. fan.

No comments: