Mar 30, 2007

Smink rekommendationer



jag har haft turen att få pressutskick sedan jag var 19 och började jobba på tidningen darling. speciellt smink har jag vadat genom i flera år. här är det jag rekommenderar:

*macs läppstift - så mycket pigment att du får hundra spänn om du gör slut på ett stift under din livstid (snyggt vad va)
*loreal translucide foundation - halvtransparant lysande foundation med vitamin c och spf som gör att du ser helt hej jag är frisk och rosig i fjällen och har aldrig hyproblem.
*loreal glam shine lipstick i "sweet nude" - ett glansigt läppstift i perfekt färg.
*rimmel magniféyes mascara - helt absurt bra mascara. 60tals fransar på en sekund.
*mac powder blush i tuggummirosa "dont be shy" - barbies rouge rules. ett bra och billigt alternativ är loreal blush delicieux i "pink marshmallow" och make up stores wonder blush "godess".
*make up stores ögonpenna i benvita "vanilla" - tar bort det röda i ögonen, och gör dem större, när du målar den på nedre inre fransranden.
*max factor lip volumnizer - fyller ut vecken i läpparna så läppstiftet/glosset blir snyggare och fylligare.

8 comments:

absolut said...

Hej, tack för du sa jag va rolig. Förlåt om jag var otrevlig. Blev perplex av folkmassan.

Caroline RFN

Therese Svensson said...

hej nä du var väl inte otrevlig darling! och ja, det var galet mycket folk.

Anonymous said...

gött! thnx! eller hur?! men kul där ändå

Therese Svensson said...

ja jättetrevligt. gillade mixen av alkohol, massor av folk man kände, godis, kläder, musik och heltäckningsmatta. i stort sett 70& av mina intressen på en kväll. apropå kväll, händer något kul ikväll eller sparar alla sig?

Anonymous said...

Jag sparar mig som fan. Funderar på att äta burrito och se totoro.

Anonymous said...

oj, asså jag. /C

Therese Svensson said...

åhhh burrito. jag tyckte totoro var otäck. men det kanske berodde på att jag såg den sjukt pårökt.

Anonymous said...

Asså det är ju otäckt att den är en nördmagnet. Det är en sådan överskattad nördhajp här i malmö.

asså har inte sett den, men den verkar passa mig, för jag har feber idag.