Mar 28, 2007

coolof

min rummis coolof är här just nu och hämtar saker i sitt rum. han har flyttat ihop med sin modellkonstnärsdonna och jag ska flytta till falsterbogatan. coolof gillar surströmming. det är det bästa. de killer som gillar surströmming kommer jag gilla för alltid. lars gillar surströmming. synd att k är vegetarian. vegetarian är så -94. jag tycker all-in vegan eller köra individuell cpkombo som jag; fiskfågelvegan som inte äter mjöl eller stärkelse förutom råris GI rules ok.

hej då

3 comments:

Anonymous said...

NÄÄÄÄ inte the knife-cooloof? dör isåfall.

/nad igen

Anonymous said...

Trish! Love! Kommer nog vid halv sex idag igen så vi ses snart.

Nad: Haha, nej jag är INTE med i The Knife. The Knife HATAR surströmming!

/Coolof

Therese Svensson said...

synd att du inte låtsades att du var coolof, det hade varit roligt. jag är ute på jobb bonanza ikväll så vi kommer nog springa förbi varann minsann.