Mar 30, 2007

monkifesten

monkifesten igår var som sig bör en veritabel tjejfest. alla var jättefint klädda och sminkade och jag lämnade ett blått spår efter mig med mina gigantiska örhängen. det fanns godis också. chips (jag fattar inte att ha chips som fest-snacks, man luktar illa av dom och så smular de) och vingummin (vingummin däremot är överlägsna som fest-snacks). de gula vingummina var godast. vinet var av flådigt turkosblå tetrasort från australien och drinken den där grumliga flaskdrinken från smirnOFF som är god kall på en varm strand. det var mycket folk på festen. helt packat faktiskt. fotograf-christian fick mycket att göra och att armbåga sig fram för att ta bilder. k var nyklippt och såg ut som sexy naziboy. det var otäckt men sexigt. han borde dock absolut INTE ha så mycket brylcreme i. han är ju ingen arbetarklass eller överklass. de är ju de enda som har någon sorts pervers böjning för användandet av alldeles för mycket hårprodukter. men som tur var hade han skägget kvar åhtackåhtackåhtack. jag har ju en gammal skäggfetisch.
jag gillar monki. det var där jag köpte den där fuskhårflätan som jag satte fast på min väska. den är crazy cute bananas.

sen gick jag till hilton, tog en bir med lars och sen gick vi och åt musslor och anka och rundade av med en öl på nyhavn. nyhavn är så trashy men jag älskar det ändå. speciellt deras servitriser. det är så after skit (hahaha jag menade after SKI, vilken freudian tangentslip av mig) på nyhavn.

No comments: