Mar 30, 2007

på mitt skrivbord.nu

jag kan inte fatta hur det ser ut på mitt skrivbord just nu. det här är vad jag har framför mig i en salig röra. jag ljuger inte:
rosa tops, "simply the best of the 80s" cd, presentkort på H&M, avsprättade axelvaddar i rosa och vitt, make up store visitkort, sillastryparen infokort, diskobox flyer, L300 ögonkräm, herbamare örtsalt, rosa cocktailglas, tom folkölsburk, morotskakadoftljus, nagellacksremover, trasig puderdosa, guldrolex, hjärtsolglasögon i svart och mintgrönt, neongrön äggkopp, vaselinburk, zoloft (nu blir det riktigt sorgligt), rosa hårborste med sanrios "little twin stars" motiv, fyra mac läppstift, tre mac ögonskuggor, the knife dvdn, tre nivea deodoranter (!?), bokstavsreflexer, mac pastellrosa eyeliner, hår serum från citré shine, "fibes oh fibes" cdn, "back to the old skool" cdn, "mutant disco 3" cdn, "erasure POP!" cdn, clinique city block, smileynyckelknippor, nål och tråd, cover girl orange glow nagellack, kenzo lila nagellack, simkort, i.d bare escentuals lip gloss, sojabönsolja, hörlurar, räkningar, örhängen i plast, clear eyes, batteriladdare samt paul mitchells foaming pomade.

4 comments:

Anonymous said...

Jag läste din artikel i ng nu och jag vill veta mer om bulimifjädern! Jag är inte säker, men jag tror jag vill leva i en värld som frambringar sådana uppfinningar! Så, ge mig källor!

Therese Svensson said...

åh bulimifjädern läste jag i historieböcker när jag pluggade historia. kolla böcker om franska matseder/festseder under 1700tal så tror jag du hittar rätt.

Anonymous said...

meh! det kommer vara helt svårt att hitta en sån bok om man knappt satt sin fot på ett bibliotek. får man be om ett mer specifikt tips?

Therese Svensson said...

ska kolla upp det och återkomma.