Mar 27, 2007

irl = internet real life

jag är lite trött nu på datorer. de trasslar, fuckar upp sig via uppdateringar, fumlar runt och går sönder och är allmänt upproriska. och idag hände det igen; en räkning jag betalt visade sig inte ha kommit fram så nu måste jag faxa kvittot igen. och en annan räkning hade jag betalat två gånger just för att de sagt att jag inte betalat den, så idag fick jag tillbaka en check med massa pengar. tekniken är cp just nu. jag har aldrig varit med om att den trasslat på så många ställen. och jag är helt avskärmad från verkligheten också. jag kan inte ha msn på den här gamla barocka macen, och jag kan inte titta på 80% av internet. typ people.com eller perezhilton.com. jag vet inte vad som händer för fem öre irl.

skräckscenario: TÄNK OM JAG BLIR AMISH innan jag får tillbaka min pc?!

No comments: