Mar 31, 2007

Trött jättetrött



nu trampar ett jäkla fetto omkring på vinden ovanför mig för det låter väldigt mycket DUNS DUNS DUNS. och så små steg dunsdunsduns. troligen barnfamiljen på våning tre som är där och härjar. jag är trött och bakis. att ha kul hela tiden tär på krafterna. inatt drömde jag att kaffebaren på möllan var en jättevarm lokal utan kaffe så baristan hade tagit av sig skorna och satt fram skålar med vatten så det skulle bli fuktigare luft. sen åkte jag båt med såna där stora dinosaurer med lång hals som simmade bredvid båten och sen vaknade jag av att P2 började spela och sen ringde k. måste ut på stan och få i mig en dubbelespresso om det här ska gå vägen. ikväll är det explorers club på rasoirs/savoys festvåning. det blir trevligt. börjar redan 20. då kanske jag inte behöver dö av trötthet imorgon i alla fall. glömde tipsa om neostalgia igår i metro. typiskt. och retro har massor av trevligt med det är i stort sett bara snaxx och you cant hide your love som är duktiga och skickar ut info till pressen. fattar inte vad retro sysslat med sedan marcus slutat.

jag vill egentligen bara sova och se på tv idag. jag orkar inte ens äta frukost.

1 comment:

Anonymous said...

waddup fo 2nite?