Feb 25, 2008

scarf + solglasögon + bälte = tres jolie



kära dagboken. jag fick fin scarf, fina lila solglasögon och det finaste skärpet av brunetten i helgen. jag blev mycket glad. det är coolt att blixten tar på min franskt klädda ölmage (jag var fransk idag).

brunetten är för övrigt mycket observant och det är en av sakerna jag uppskattar mycket hos människor. som sherlock holmes med adhd, eller en fisk med extra starka glasögon.

tänk om angelina jolie gav mig sitt efternamn så skulle jag heta tres jolie ifall man stavade therese tres vilket jag gjorde i grundskolan då man var tvungen att skriva sitt namn fem gånger i timmen och therese var tröttsamt? okej hej då jagärförtröttnu.

2 comments:

Anonymous said...

fabulöst skärp darling
(h.karlsson)

Therese Svensson said...

MERCI DESCLOUX