Feb 25, 2008

the prom does stockholm

















det var döfränt i fredags. det kom tjejer i tyll, killar i kavajer och nördbrillor och vi spelade fuldisco och slowrock och exotica och någon hade spetsat ölen med extra alkohol så allt blev som ett high school party och brunetten hade skägg, det gamla it-goth gänget från spray kom, och vi spelade sabrina bildvinylen. swedish pony club var skitbra, blades of glory spelade cp-90s-disco, och jag fick fläskläpp av brunetten så richard blev befärad idag när vi lunchade på moccasin. med andra ord var det som en dröm och jag tappade bort min högra ho heel. som en full askunge.

4 comments:

Anonymous said...

Jay!! /Le tyll

Anonymous said...

Vad visade ni för film i den kungliga småstan?

Anonymous said...

hur tappar du bort dina skor hela tiden??? xxxx/hannan

Therese Svensson said...

det var rock n roll high school! fantastisk rulle. och jag tappar alltid bort skor när jag har ombyte med mig. det är alltså smartare i längden att vara kortsiktig och gå ut direkt i klackar annars tappar jag bara bort dom.