Feb 26, 2008

det är allvar

jag och copywrite-anna gick till konst&kökken och lunchade laxsallad med mellanöl och skrattade så vi kiknade åt en man som gick utanför fönstret helt vilsen i ögonen med en bukett blommor i handen, han bara "men jag tycker om dig", "var är jag", "älska mig". så skrattade vi så vi låg dubbelvikta och sa pustande "åh KILLAR" och skrattade ännu mer. sen funderade vi på vad vår kill&byggblogg ska heta. "bygg för livet" funkar inte för det är ett ö där i mitten. annars vet jag inte. jag behöver verkligen ligga i flera timmar till joy division på mycket hög volym och svettiga händer överallt. detta är allvar. igår slog jag upp blicken från marken på väg hem och räknade män jag gillade. det blev tio. tio alternativa brunetter med skägg och i vissa fall glasögon. finns det medicin mot detta? skäggiga brunetten har dessutom gröna ögon. det är det biokemiska receptet för sex on legs.

6 comments:

Anonymous said...

Din biokemi snackar sitt tydliga språk. Du har ju slutat med zoloft och fått rekyl på serotonin. Vilket också förklarar alla tidiga morgnar.
Sen har säkert den lilla rosenroten ngt med det att göra. Den var ju sjuk, det vet ju jag herregud. Om du kom ihåg vad jag berättade för dig.

Therese Svensson said...

vilket var det du berättade för mig?? det var så mycket olika!

Anonymous said...

Det som jag inte kan skriva här..

Therese Svensson said...

OK jag smsar nu OK!!!

Anonymous said...

buildforchicks.com

Therese Svensson said...

jag kom ihåg det nu ok och det var så roligt.