Feb 28, 2008

protect me from what i want




den gluten- och laktosfria vegetariska hamburgaren var jättegod, och richards chiliburgare var säkert det med enligt egen utsago. det stod penis på dörren på tjejtjotta och jag och richard var fullast i vanlig ordning eftersom aftonen flöt på rätt städat i övrigt. hampus var där och dworked it och jag tror jag fyllepratade med skäggige brunetten i telefon och jag har en dålig magkänsla att jag var otrevlig? men jag vet inte säkert. idag är jag rödögd och bakis. jag msnade micke wehner och frågade varför och han sa att det var för att jag blev äldre. jag vill pensionera mig? ironiskt nog verkar t-shirten jag bar i en darlingtidning bli en sannsaga - det stod "protect me from what i want" och det var i det postmoderna numret.

det här vill jag ha:



här skulle jag göra en lista men jag tyckte det blev för privat att berätta vad jag vill ha. nu blev det jobbigt och hemligt. men jag vill väl ha vad alla vill ha. jag och richard pratade om det häromdagen när vi lunchade på moccasin. vad vi ville ha i livet. jag berättar mer sen. nu måste jag äta något.

9 comments:

Anonymous said...

Jag vill ha mer kärlek.

Dramadrottningen said...

När jag blir stor ska jag också kunna blogga med mobilen. Hur fan gör man?
/En förvirrad tjej på *hosthost* jordsnurr

Therese Svensson said...

jag har en sony ericsson och när man tar bilder så står det "skicka till blogg" och så fixar den upp sig på blogspot och så kan man rikta det kontot till ens egen blogg. har du en sån funktion? mobilblogga på fyllan är mitt lilla bittra glädjeämne här i livet.

Hanna said...

Jag försökte få min mobil och blogger att gifta sig men de ville inte ha kontakt.

Therese Svensson said...

vi kan ha teknikdate så fixar jag!
/it-dwork

Dramadrottningen said...

Te, DITT mobilbloggande på fyllan är mitt bittra lilla glädjeämne. How very sad.

Anonymous said...

om du verkligen skall glädjas av tessans fylleblogande så skall du läsa bloggen sent alt. mycket tidigt på morgonen, det händer att just sådana inlägg försvinner dagen efter.

Hanna said...

Jag har alkolås på min mobil. Och försöker ha det på datorn, men ibland låser den upp sig när jag kommer hem.
Ja, teknikdate! Med läsning av familjetidningar. Jag svänger ihop en middag på gluten och laktos!

Therese Svensson said...

jaa det låter fantastiskt! familjetidningar och teknik och mat. vilken trio.

och richard du får ju inte säga HEMLIGHETER