Feb 2, 2008

the space between mina öron












space between igår var en dröm för jag och richard åt middag hemma hos honom och höll på att blåsa av vägen av den skånska stormen när vi gick till hemköp, och han höll på att köra över två blåsandes barn som sprang mot burger king och vi lyssnade på wu tang clan och jag pratade i telefon med brunetten och richard sa att jag var ihop med brunetten eftersom han hörde det på min röst och att jag pratade med honom längre än ca 30 sekunder vilket är av betydelse enligt allas utsago då jag inte tycker om att prata i telefon överhuvudtaget. jag sa att richard fick skärpa sig och så köpte vi sallad och kyckling och åt gott och drack romdrinkar och tog en taxi till inkonst för vi hann inte förbi vare sig annas kalas (jag spillde ju i min data och kalender så jag visste inte var hon bodde) eller debaser eller retro, så vi drog direkt till space between på inkonst och det var jätteroligt och audionom var bra och vi drack mer och mer öl och pratade med kristofer (som var classy amish), elinor, space between gänget, indieboys sexdream (viktor, max a, calle och kristian kattungen kornhag) och camilla öman lee och sen fick vi nog eftersom vi var så otroligt duktiga på att dricka så vi gick hem och jag pratade med brunetten i telefon innan jag la mig och han skulle fått minus om det inte bara var fjant vilket det nog var. jag älskar att space between har snyggast ljus på sina klubbar och är de enda förutom the prom som klär ut sig på sina klubbar.

5 comments:

Anonymous said...

Ni var ett så sött par! /tea

Anonymous said...

du och amish mannen alltså! /tea the lover

Therese Svensson said...

jag har ju anemi

Anonymous said...

Hm undrar en sak efter att ha läst lite på din blogg. Varför använder du inte punkt och stor bokstav om du nu är journalist? Oerhört irriterande att läsa en text som ser ut som allt är en enda lång mening...

Therese Svensson said...

det är ju min dagbok, inte ett jobb eller en blaska. sluta anala.